Zwroty

Zasady zwrotu zakupionego towaru

- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub nieprawidłowości, przysługuje Państwu wymiana , zwrot lub postępowanie reklamacyjne.

- Przesyłka jest zlecana  firmie kurierskiej DPD, która jest odpowiedzialna za zabezpieczenie towaru w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia towaru z winy firmy kurierskiej będzie ona obciążona kosztami naprawy lub/i ewentualnej wymiany towaru na nowy.


- Odbierający ma obowiązek sprawdzić przy kurierze, czy otrzymany towar nie został uszkodzony, jeżeli kupujący wykryje uszkodzenie należy przy kurierze sporządzić protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki a następnie powiadomić Sklep o zaistniałej sytuacji droga mailową bądź telefoniczną.

 

WARUNKI PRZYJĘCIA ZWRACANEGO TOWARU:

- termin zwrotu to maksymalnie 14 dni od czasu otrzymania przesyłki,
- towar  oraz jego opakowanie nie może nosić śladów użytkowania, winny być w stanie niezmienionym,
- do przesyłki musi zostać dołączony oryginał dowodu  zakupu.

- Zwroty prosimy kierować na adres Sklepu z dopiskiem „zwrot” po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu tego ze Sklepem. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny.

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@zwoltex-partner.com.pl lub telefonicznie pod nr 733 340 840.

Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, opisać przedmiot reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane na zdjęciach produkty oraz ich kolor był jak najbardziej zbliżony do prawdziwego, jednak w zależności od indywidualnych ustawień wyświetlanego obrazu, jakości matrycy itp. kolor może różnic się od rzeczywistego.

 

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
  • Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej gdzie przekażesz pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg. Jednocześnie zwracamy uwagę na to, aby towary nie nosiły widocznych śladów użytkowania i posiadały komplet metek.
  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel